با حضور اعضای هیئت مدیره هلدینگ ساختمانی معلم، دکتر رحمان‌زاده به عنوان سرپرست هلدینگ ساختمانی معلم وابسته به صندوق ذخيره فرهنگيان معرفی گردید.  
کد خبر: ۱۴۱۶۶۳۴

 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در این مراسم که شب گذشته در محل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، از خدمات و تلاش‌های سید فرزاد نجات نیا مدبرعامل سابق هلدینگ ساختمانی معلم تقدیر شد و دکتر مرتضی رحمان زاده،  رئیس هیئت مدیره  آریا عمران پارس از شرکت‌های تابعه موسسه به عنوان سرپرست این هلدینگ ساختمانی، فعالیت خود را آغاز کرد. 
 
همچنین دکتر نجف‌پور کردی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در حکمی مهندس نجات‌نیا را به عنوان مشاور راهبردی موسسه منصوب کرد. 
 
هلدینگ ساختمانی معلم یکی از چهار هلدینگ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که در فعالیت‌های عمرانی و تامین مسکن فرهنگیان فعالیت دارد و دارای ۵ شرکت زیر مجموعه است. 
 
رحمان زاده درباره برنامه‌های پیش روی  این هلدینگ برای کمک به فرهنگیان و سودآوری در صندوق ذخیره گفت: هدف اصلی در این هلدینگ ایجاد ارزش افزوده در مدیریت پروژه‌های ساخت، فروش و خدمات پس از فروش است. 
 
وی ادامه داد: در زمینه تامین مسکن فرهنگیان هم گام‌هایی برداشته شده است همچنین در حال تمهید مقدماتی برای ورود به عرصه دانش‌بنیان با ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان هستیم. 
 
سرپرست هلدینگ ساختمانی معلم از همکاری با سایر دستگاه‌ها و توسعه شبکه‌های شراکتی خبر داد و گفت: در این راستا با هلدینگ هایی که در صنعت ساختمان داخلی و برون مرزی فعالیت می نمایند همکاری خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها